En ny dokumentar, der sporer punkens udvikling fra Malcolm McLarens og Vivienne Westwoods SEX-butik i Chelsea til det senere verdensomspændende fænomen. Med bidrag fra en sand galakse af datidens punkstjerner og arkivoptrædener.