The Beatles Anthology
The Beatles Anthology er Apple Corps' banebrydende dokumentarserie, der udforsker livet og tiden for det mest indflydelsesrige og elskede band gennem tiderne, fortalt af The Beatles selv. Serien er smukt restaureret af Peter Jacksons Park Road Post og udvidet fra otte til ni episoder, der giver et hidtil uset og intimt indblik i The Beatles' legendariske karriere og indre liv.
The Beatles Anthology er Apple Corps' banebrydende, britisk producerede dokumentarserie, der udforsker livet og tiden for det mest indflydelsesrige og elskede band gennem tiderne, fortalt af The Beatles selv. Den smukt restaurerede serie, der er produceret af Peter Jacksons Park Road Post, indeholder en ny niende episode med hidtil usete optagelser af Paul McCartney, George Harrison og Ringo Starr under skabelsen af den originale Anthology-serie og musikprojektet fra 1990'erne. Serien spænder fra bandets hårde og sultne begyndelse til fænomenet Beatlemania og global superstjernestatus. John Lennon, Paul McCartney, George Harrison og Ringo Starr tager os med på en rejse, hvor de genbesøger højdepunkterne, lavpunkterne og de mange drejninger i The Beatles' lange og begivenhedsrige otte år som band.
En rejse gennem John, Paul, George og Ringos tidlige år fra Liverpool til deres første hit.
The Beatles begynder deres opstigning på hitlisterne og starten på deres verdensomspændende succes.
The Beatles lander i Amerika og slår rekorder med deres optræden på The Ed Sullivan Show.
Beatlemania spreder sig globalt, og bandet lever i en konstant blanding af medier og fanatiske fans.
Shea Stadium-showet slår rekorder. Men der er endnu en sidste turné i sigte i Filippinerne.
Rygter om fald i popularitet, da The Beatles bruger 1967 på at skabe nogle af deres største hits.
En introduktion til transcendental meditation resulterer i skabelsen af The White Album.