Basically, Johnny Moped
I 1970’ernes London dannede en gruppe skolevenner punkbandet Johnny Moped med den gådefulde Paul Halford i front. Trods tidlig succes og fremtidige stjerner i rækkerne endte bandets kaotiske rejse gennem punkscenen med at gøre dem til en af musikkens oversete skatte, og deres banebrydende lyd gik næsten i glemmebogen.