Cançó per a tu
Barcelona, 1966. Jurastuderende Laia jonglerer mellem studier, et job på biblioteket og sangskrivning. Hendes liv tager en ny drejning, da hun begynder at date Ignasi, en aktiv modstander af Franco-regimet. Men forholdet kompliceres af Ignasis velhavende og mystiske ven David.
Barcelona, 1966. Laia er jurastuderende. Hun arbejder halvtids på universitetsbiblioteket for at betale sine studier og skriver sange i fritiden. Laia begynder at date Ignasi, der er studerende og engageret modstander af Franco-styret. En person dukker op i deres forhold: David, Ignasis bedste ven. En overfladisk fyr fra en velhavende familie, der ikke er, som han giver sig ud for at være.