Que T'hi Jugues, Mari Pili?
Sole, Mari Pili og Marta er tre piger, der deler en lejlighed i det præ-olympiske Barcelona. De beslutter sig for at lege en leg: undgå alle forspil til jagten, og indled et forhold til den første mand, der spørger om dit navn.