Amor Idiota
Pere-Lluc går beruset ned ad gaden og støder sit hoved mod en stige sat op af Sandra, en ung kvinde der sætter flag på lygtepæle. Vaklende falder han til jorden, og Sandra skynder sig hen for at hjælpe. Da han kommer til sig selv, er Pere-Lluc sikker: Fra det øjeblik er han forelsket og vil gøre alt for at vinde hende.