Volcano
Noget ubeskriveligt varmer op under The City of Angels. Under de berømte La Brea tjærehuller, kommer en rasende vulkan til overfladen, og bringer en storm af dødbringende brandbomber og en endeløs strøm af glødende lava på byen. Oplev hæsblæsende spænding, når drømmenes hovedstad finder ud af, hvad mareridt er gjort af.