America's Greatest Animals
Elefanten. Leoparden. Løven. Næsehornet. Kafferbøflen. De dominerer med deres intelligens, udstråling og tapperhed. I sandhed Afrikas største. Nu begiver Nat Geo WILD sig ud på en søgen efter Amerikas ”Fem største”. Tolv kandidater med utrolige egenskaber er nominerede, deriblandt rensdyret, gråbjørnen, havørnen, elgen, ulven og wapitien. Hvem viser sig værdig til æren?