Madu
Fra at øve barfodet på gaden i Lagos til at optræde på scenen i England følger Madu den 12-årige Anthony Madu, da han forlader sit hjem i Nigeria for at studere på en af de mest prestigefyldte balletskoler i verden. Hans rejse er en historie om mod, udvikling, ekstraordinære forhindringer, en uventet komplikation, der truer hans drømme, og i sidste ende hans søgen efter at høre til.
Fra at øve barfodet på gaden i Lagos til at optræde på scenen i England: Madu følger 12-årige Anthony Madu, da han forlader sit hjem i Nigeria for at studere på en af de mest prestigefyldte balletskoler i verden, Elmhurst Ballet School. Anthony, som knap nok har forladt sit nabolag i Lagos, bliver kastet ind i en fremmed ny verden, hvor hans vildeste drøm pludselig er inden for rækkevidde. Hans rejse er en historie om mod, udvikling, ekstraordinære forhindringer, en uventet komplikation, der truer hans drømme, og i sidste ende hans søgen efter et tilhørsforhold. Madu er en rig gobelin, der fortælles på tværs af kontinenter, og det er en opslugende og følelsesladet film, der vil vække genklang hos os alle.