Mirrors
Kiefer Sutherland spiller hovedrollen som en sikkerhedsvagt, der bliver udsat for ubeskrivelige ondskabshandlinger fra fortiden, nutiden og fremtiden, som kun er synlig for ham i spejlenes relektioner.