The Walking Dead: The Ones Who Live
En fantastisk kærlighedshistorie om to mennesker, der forvandles af en forandret verden, adskilt af en ustoppelig kraft. Kan Rick og Michonne finde hinanden og dem, de var før, i denne helt nye verden? Er de overhovedet i live uden hinanden?
En fantastisk kærlighedshistorie om to mennesker, der forvandles af en forandret verden. De er blevet adskilt af en ustoppelig kraft, og af deres fortids spøgelser. Nu bliver Rick og Michonne kastet ud i en ny verden, som bygger på krig mod de døde. Kan de mon finde hinanden og dem, de var før, i denne helt nye verden? Er de fjender? Elskende? Ofre? Sejrsherrer? Er de overhovedet i live uden hinanden, og ender de mon selv som The Walking Dead?