The Walking Dead: Daryl Dixon
Efter at have forladt Commonwealth, skyller Daryl Dixon i land i Frankrig, hvilket vækker en splittet, men voksende autokratisk bevægelses vrede, og bringer en dreng, der er midtpunkt i en religiøs bevægelse, i fare. Da han ønsker at vende hjem, går Daryl med til at føre drengen til Reden og kæmper sig vej gennem unikke Walker-varianter.
Efter begivenhederne i The Walking Dead, hvor Daryl Dixon forlader Commonwealth, skyller han i land i Frankrig, hvor han kæmper med at forstå, hvordan han kom dertil og hvorfor. Hans ankomst til Frankrig vækker en splittet, men voksende autokratisk bevægelses lederes vrede, og bringer en drengs liv i fare. Daryl går med til at lede barnet og hans omsorgsperson på deres pilgrimsrejse til Reden, et fristed, der lover sikkerhed, i bytte for Foreningens hjælp til at sikre hans overfart til Amerika. Vi følger Daryls rejse, mens han kæmper sig vej gennem de unikke Walker-varianter og den regionale vold i Frankrig – konflikter, der har rod i både før-Walker-personlige historier og Frankrigs lange historie - og han vil, undervejs, opdage, at hans urokkelige ønske om at vende hjem kompliceres af de nye forbindelser han former og den fornyede følelse af håb, som disse forhold giver ham.