The Walking Dead: Dead City
Maggie og Negan ankommer til et postapokalyptisk Manhattan, der er afskåret fra resten af USA. Den smuldrende by er fyldt med døde og beboere, der har forvandlet New York til en verden af anarki, fare, skønhed og terror.
Der er gået årevis, siden vi sidst så Maggie og Negan, og de gamle fjender må nu danne en skrøbelig alliance for at gennemføre en farlig mission. Maggie og Negan ankommer til et postapokalyptisk Manhattan, som længe har været adskilt fra fastlandet, hvor de opdager, at den nedbrudte by er fyldt med både døde og indbyggere, der har gjort New York City til deres egen verden fyldt med anarki, fare, skønhed og rædsel. Men efterhånden som de bevæger sig dybere ind i den zombie-befængte by, står det klart, at traumerne fra deres turbulente fortid kan vise sig at være lige så stor en trussel som nutidens farer.