Vi är bäst!
Stockholm, 1982. Tre 13-årige piger, Bobo, Klara og Hedvig, bruger tiden på at strejfe rundt i gaderne og har måttet lære at tage vare på sig selv alt for tidligt. Så en dag beslutter de sig for at starte et punkband.
Stockholm, 1982. Tre 13-årige piger, Bobo, Klara og Hedvig, bruger tiden på at strejfe rundt i gaderne. De er modige, hårde og stærke, men på samme tid svage, forvirrede og underlige. De har måttet lære at tage vare på sig selv alt for tidligt og har selv måttet varme maden, når mor var på bodega. Men så en dag beslutter de sig for at starte et punkband uden instrumenter, selvom alle siger, at punken er død.