Homebird
Conor er droppet ud af universitetet og vender hjem til sin fødeby, som han forlod uden varsel for flere måneder siden. Ved havnefronten mødes han med sin far til en anspændt genforening. Faren er følelsesmæssigt indelukket og kæmper for at genfinde kontakten til sin fremmedgjorde søn.
Conor vender uventet hjem efter at have droppet ud af sit studie. Måneder efter at have forladt alt uden varsel møder han sin far til en anspændt genforening ved den nordirske kyst. Homebird er en fortælling om en følelsesmæssigt fjern far, der kæmper for at genoprette kontakten til sin fremmedgjorte, homoseksuelle søn – og en søn, der skal lære at tilgive.