Turnaround
Mags mister sin bedste ven og står tilbage med sorg og overvældende arbejde. Da hun finder Hana, en skjult flygtning, må hun beslutte, om hun kan bære endnu mere ansvar. Et venskab giver hende håb og styrke til at komme videre.