Time Traveler
Den tiårige irske rejsende Martin er besat af ”Tilbage til fremtiden” i sådan en grad, at han forsøger at bygge sin egen DeLorean af en gammel bil og skrotmetal. Da Martins familie får at vide, at de bliver bortvist fra deres lejrplads, knokler Marting mod tiden for at gøre projektet færdigt, hvilket skaber spændinger mellem ham og hans far, siden der ikke er en flux-kondensator i syne.