Primal Survivor
Den ekstreme opdagelsesrejsende Hazen Audel genoplever sine mest spændende, mest pinefulde og rent ud sagt ulækreste øjeblikke og afslører, hvad det kræver for at blive en «Primal Survivor». Det er af afgørende betydning at finde vand og proteiner, bygge læ og tænde bål for at overleve i vildmarken, men i nogle områder kan disse færdigheder være næsten umulige at beherske.