Hallåhallå
En varm komedie om kærlighed og oprør. Engang var de kun Disa, Laban og deres to børn. Men nu har Disas mand fundet en ny kærlighed, nyt tøj og en helt ny fremtid, mens Disas liv er blevet sat på pause - indtil Disas liv en dag pludselig tager en uventet drejning.