Tortured To Death: Murdering The Nanny
Historien begynder i 2011, da Sabrina Kouider, en fransk-algiersk stylist, som omgikkes berømtheder som Tinie Tempah og Maria Kouka, havde et kortvarigt forhold til Boyzone-stifteren Mark Walton. Affæren varede kun et par måneder, men efter deres brud blev hun besat af ham. Denne dokumentar undersøger den rystende sag om et par, der torturerede og myrdede deres barnepige.