Arberia
Arbëria fortæller historien om Aida Greco, en moderne, men melankolsk kvinde, der vender tilbage til sin stamlandsby i det sydlige Italien efter sin fars død. Som dygtig skrædder genopretter hun forbindelsen til sit albanske arv og navigerer mellem tilhørsforhold og selvopdagelse, hvilket giver hende trøst og fornyet energi.