Date Movie fortæller historien om den håbløse romantiker Julia Jones (Alyson Hannigan), som endelig har mødt sin drømmemand, den meget britiske Grant Funkyerdoder (Adam Campbell).
De to forskruede hjerner, der står bag Scary Movie, Aaron Seltzer og Jason Friedberg, er i gang igen. Denne gang gør de grin med romantiske komedier! Date Movie fortæller historien om den håbløse romantiker Julia Jones (Alyson Hannigan), som endelig har mødt sin drømmemand, den meget britiske Grant Funkyerdoder (Adam Campbell). Men før de kan holde deres "Big Fat Greek Wedding," skal de "Meet the Parents," hooke op med "The Wedding Planner" og kæmpe med Grants ven Andy, en spektakulært smuk kvinde, der ønsker at sætte en stopper for sin "Bedste vens bryllup."