Der var engang et filmstudie
Et stjerne-ensemble af højtelskede figurer fra Disney animation forenes i "Der var engang et filmstudie" i et legende og følelsesladet gensyn, da de stiller op til et storslået gruppe-foto for at fejre Disneys 100-års jubilæum.