Embarrassing Pictures From a Family Album
En trediveårig kvinde kæmper med depression og alkoholisme, da hun beslutter at afbryde sin graviditet. I dagene op til indgrebet opholder hun sig hos barnets far, en narkohandler, og sammen deler de en stilhed tung af sorg, tvivl og uforløste følelser. Et intimt portræt af to mennesker fanget i livets gråzoner – og spørgsmålet om, hvorvidt de kan finde en vej videre.