Raketflyveren
Den syvårige med pilotdrømme, Kit Secord, lærer, at hun er den næste i rækken til at blive Raketflyveren, en raketbærende superhelt, der kan flyve!
Raketflyveren, en superhelt med en raket, der kan flyve! Bevæbnet med sit seje, nye grej og en hemmelig identitet går Kit på vingerne for at beskytte byen Hughesville og dens borgere mod fare. Som hjælp på sine heltemodige eventyr har hun sin bedste ven Tesh, bulldog-hjælperen Butch og flymekaniker og bedstefar, Ambrose Secord.