Olas, Las
Ένας χήρος πηγαίνει από το σπίτι του στην Ισπανία προς ένα χωριό στη Νότια Γαλλία, προσπαθώντας να αποδεχτεί τις οδυνηρές του μνήμες από τον Ισπανικό Εμφύλιο Πόλεμο.