Bittersweet Days
Ο φίλος της Τζούλια πρέπει να μετακομίσει προσωρινά στο Λονδίνο. Μοιράζεται το διαμέρισμα με τον Λουκ, έναν Ολλανδό φωτογράφο. Η κοινή τους διαβίωση τους κάνει να αναθεωρήσουν τον τρόπο ζωής τους. Ένα ντοκιμαντέρ για την ταυτότητα, την αγάπη και την προσωπική ανάπτυξη στην πολυπολιτισμική Μπαρτσελόνα.