Chicos Del Puerto, Los
Ο Μιγκέλ κάνει το ταξίδι που δεν μπορεί να κάνει ο εγκλωβισμένος από την οικογένεια παππούς του. Αποστολή του, να πάει σε μια κηδεία και να αφήσει ένα μπουφάν στον τάφο του φίλου του παππού του. Με τη Λόλα και τον Γκιγιέρμο, αφήνει τη γειτονιά του τη Ναζαρέτ και περιηγείται στα περίχωρα της Βαλένθια αντιμετωπίζοντας μία ερημωμένη πόλη.