LEGO Marvel Εκδικητές: Κόκκινος Συναγερμός
Οι Εκδικητές συγκεντρώνονται για να σώσουν τη Νέα Υόρκη, αλλά μετά από μια λογομαχία ανάμεσα στη Μαύρη Χήρα και τον πατέρα της Κόκκινο Φύλακα σχετικά με την γονεϊκή του στάση, ο τελευταίος εξαφανίζεται μυστηριωδώς. Καθώς οι Εκδικητές ερευνούν το θέμα, ανακαλύπτουν ότι ο μοχθηρός Συλλέκτης απαγάγει κάθε χαρακτήρα με τη λέξη ¨κόκκινο¨ στο όνομά του. Αποφασισμένη να βρει τον πατέρα της, η Μαύρη Χήρα οδηγεί τους Εκδικητές στο κρησφύγετο του Συλλέκτη για να ελευθερώσει τους φυλακισμένους.