Marvel Funko Shorts
Η Marvel και η Funko ενώνουν τις δυνάμεις τους, για να παρουσιάσουν σε κινούμενα σχέδια τα ποπ καμώματα του Spider-Man, του Iron-Man, του Rocket, του Groot, και του Deadpool.
Η Marvel και η Funko ενώνουν τις δυνάμεις τους, για να παρουσιάσουν σε κινούμενα σχέδια τα ποπ καμώματα του Spider-Man, του Iron-Man, του Rocket, του Groot, και του Deadpool. Ακολουθήστε αυτούς τους ήρωες ενώ πολεμάνε τον Loki, τον Collector και τον Venom.