Παράξενος Κόσμος
Η περιπέτεια δράσης "Παράξενος Κόσμος" μας παρουσιάζει μια οικογένεια εξερευνητών, τους Κλέιντ, καθώς επιχειρούν ένα ταξίδι εξερεύνησης σε μια αχαρτογράφητη, επικίνδυνη γη παρέα με μια ετερόκλητη ομάδα.