Ψυχρά κι Ανάποδα Τραγουδήστε Μαζί Μας
Τραγουδήστε όλα τα τραγούδια της ταινίας "Frozen" των Στούντιο Κινουμένων Σχεδίων Γουόλτ Ντίσνεϊ. Η έκδοση της ταινίας για τραγούδι εμφανίζει τους στίχους στην οθόνη καθώς παρακολουθείτε τα αγαπημένα σας μουσικά κομμάτια, όπως τα "Η Αγάπη Είναι Μια Ανοικτή Πόρτα", "Άστο Να Φύγει", "Το Καλοκαίρι", "Θέλεις Να Φτιάξουμε Έναν Χιονάνθρωπο;" και άλλα!