Man To Man
Με την υπόσχεση για μείωση της ποινής του, ο Τζέικ Σάτλεσγουορθ αποφυλακίζεται προσωρινά από την πολιτειακή φυλακή προκειμένου να πείσει τον κορυφαίο νεοσύλλεκτο μπασκετμπολίστα της χώρας, τον γιο του Τζέσους με τον οποίο δεν μιλάει πια, να παίξει μπάσκετ για το κολλέγιο από το οποίο αποφοίτησε ο κυβερνήτης.
Ο βραβευμένος με Όσκαρ Ντένζελ Ουάσινγκτον πρωταγωνιστεί σε αυτή την ιστορία για έναν κατάδικο που του δίνεται μια δεύτερη ευκαιρία να γίνει πατέρας! Με την υπόσχεση για μείωση της ποινής του, ο Τζέικ Σάτλεσγουορθ (Ουάσινγκτον) αποφυλακίζεται προσωρινά από την πολιτειακή φυλακή, προκειμένου να πείσει τον κορυφαίο νεοσύλλεκτο μπασκετμπολίστα της χώρας, τον γιο του Τζέσους (που υποδύεται ο αστέρας του μπάσκετ στο ΝΒΑ, Ρέι Άλεν) με τον οποίο δεν μιλάει πια, να παίξει μπάσκετ για το κολλέγιο από το οποίο αποφοίτησε ο κυβερνήτης! Αλλά ακριβώς όπως ο Τζέσους έρχεται αντιμέτωπος με έντονες πιέσεις και ακαταμάχητους πειρασμούς σκεπτόμενος τη μεγάλη του απόφαση, έτσι και ο Τζέικ αναγκάζεται να σκεφτεί όχι μόνο τι είναι καλό για εκείνον, αλλά και τι είναι καλό για τον γιο του! Με μια πρωτοποριακή μουσική επένδυση από τους θρυλικούς Public Enemy - καθώς και σπουδαία συμμετοχή από τον Τζον Τερτούρο και τις προσωπικότητες του μπάσκετ Ντικ Βιτάλε, Τζον Τόμσον, Ντιν Σμιθ και άλλους, το HE GOT GAME είναι μια επιτυχία που έχει αναγνωριστεί από τους κριτικούς και δεν πρέπει να χάσετε!