Χάνα Μοντάνα 20 Χρόνια Επετειακό Αφιέρωμα
Το “Χάνα Μοντάνα Αφιέρωμα 20ής Επετείου” είναι μια επιστολή αγάπης προς τους θαυμαστές, γεμάτη συγκινητική νοσταλγία. Η Μάιλι Σάιρους θυμάται τις πιο αξιομνημόνευτες στιγμές σε μια αποκλειστική, λεπτομερή συνέντευξη με τον Άλεξ Κούπερ. Οι θεατές θα απολαύσουν σκηνές από τα παρασκήνια με αρχειακό υλικό της Μάιλι, οικεία πρόσωπα, καλεσμένους έκπληξη και μια ειδική μουσική παράσταση από τη Μάιλι Σάιρους.