Δείτε τη Μάιλι Σάιρους να παίζει στη συναυλία και πάρτε μια ιδέα για τη ζωή της σούπερ σταρ στα παρασκήνια.
Δείτε τη Μάιλι Σάιρους καθώς παίζει στο τουρ της Χάνα Μοντάνα & Μάιλι Σάιρους: Οι Καλύτερες Στιγμές σε μια Συναυλία. Γυρισμένη σε μια περιοδεία σε 69 πόλεις, η ταινία δίνει μια νέα διάσταση στο ποπ είδωλο. Με τους αδερφούς Τζόνας ως γκεστ και μια σκηνή γεμάτη χορευτές, πυροτεχνήματα και βίντεο, δείτε πώς μαγνητίζει το κοινό η 15χρονη τραγουδίστρια και ηθοποιός που έγινε φαινόμενο και απέκτησε αμέτρητους φαν σε όλον τον κόσμο. Μαζί με πραγματικές σκηνές από τη συναυλία, δείτε και σκηνές από τη ζωή της Μάιλι στην περιοδεία.