Ξένοι αλιευτικοί στόλοι λεηλατούν παράνομα τα ύδατα της Δυτικής Αφρικής, καταστρέφοντας τα τοπικά αποθέματα ψαριών. Αντιμέτωποι με την καταστροφή, οι Σενεγαλέζοι ψαράδες πρέπει να επιλέξουν μεταξύ μετανάστευσης ή θανάτου. Κάποιοι όμως αντεπιτίθενται, απαιτώντας από την κυβέρνηση να τους προστατέψει.