Fishing for bluefin tuna
Μέσα από τις μαρτυρίες των ψαράδων, των ναυτικών, των θαλάσσιων εμπειρογνωμόνων και των περιβαλλοντολόγων, το ντοκιμαντέρ προσπαθεί να αναβιώσει την ατμόσφαιρα και τις συνθήκες στις οποίες βρίσκεται σήμερα η αλιεία ερυθρού τόνου. Η διαμάχη μεταξύ των ψαράδων και των περιβαλλοντιστών φαίνεται να διαλύεται στην επιθυμία να διαφυλαχθεί το πέλαγος που αποτελεί την πηγή εισοδήματος.