Beyond: an African Surf Documentary
Ταξιδεύοντας σε απομακρυσμένες ακτές, μια ομάδα κινηματογραφεί, φωτογραφίζει και παίρνει συνεντεύξεις από ανθεκτικά άτομα που προσαρμόζονται σε άγρια περιβάλλοντα. Εξερευνούν θέματα όπως ο ατομισμός, οι συγκρούσεις μεταξύ μοντερνισμού και παράδοσης και η αναζήτηση εκπλήρωσης.