Το Baratometrajes 2.0 είναι περισσότερο από ένα ντοκιμαντέρ και αναλύει τον κινηματογράφο στην Ισπανία, δίνοντας κεντρικό ρόλο και φωνή σε δημιουργούς χαμηλού προϋπολογισμού, πολιτιστικούς προωθητές και επαγγελματίες διανομής και προβολής. Διαμορφώνεται ένα (σχεδόν) τέλειο πορτρέτο του μέλλοντος του ισπανικού κινηματογράφου.