The Unknown Runner
Η ταινία ακολουθεί τον Κενυάτη αθλητή Τζέφρι Κιπσάνγκ από την πατρίδα του και το κέντρο Καπταγκάτ μέχρι το ντεμπούτο του στον Μαραθώνιο του Βερολίνου. Εξερευνά την αφοσίωση στον δρόμο μεγάλων αποστάσεων, τη σημασία της διαχείρισής του και τον πολιτιστικό ρόλο του αθλήματος στην Κένυα.
Μια ιστορία αγώνα, θυσίας και αφοσίωσης. Ανακαλύψτε τον κόσμο πίσω από τους Κενυάτες μαραθωνοδρόμους. Η ταινία ακολουθεί τον Κενυάτη αθλητή Τζέφρι Κιπσάνγκ από την πατρίδα του και το κέντρο Καπταγκάτ μέχρι το ντεμπούτο του στον Μαραθώνιο του Βερολίνου το 2012. Η ιστορία περιλαμβάνει επίσης και την Global Sports Communication, το πρακτορείο επικοινωνίας για κορυφαίους αθλητές, όπως ο Χαϊλέ Γκεμπρεσελασιέ. Θα παρακολουθήσουμε την υποστήριξη που δέχεται ο αθλητής στην πατρίδα του και στους διεθνείς αγώνες. Η ταινία επίσης ερευνά τις πολιτισμικές και ιστορικές πτυχές των δρόμων μεγάλων αποστάσεων στην Κένυα.