Summits of My Life: A Fine Line
Ο Κίλιαν Τζορνέ, ένας εκπληκτικός αθλητής στα 25 του χρόνια, ξεχωρίζει στο ορειβατικό σκι και το ultra trail running, αντιμετωπίζοντας τους κινδύνους του βουνού. Παρά το υψηλό κόστος των προσπαθειών του, το πάθος του παραμένει κινητήρια δύναμη, επιδεικνύοντας την ανθεκτικότητα και την αποφασιστικότητα εκείνων που γεννήθηκαν σε τέτοια άγρια τοπία.