Something Between
Ζήστε το γεμάτο αδρεναλίνη ταξίδι των νεαρών acro paragliders στην Ευρώπη, καθώς διαμορφώνουν τον δικό τους δρόμο, εμπνεόμενοι από θρυλικές μορφές. Αυτό το ντοκιμαντέρ αποτυπώνει το πνεύμα της ανακάλυψης και το πάθος τους για τη ζωή καθώς επαναπροσδιορίζουν το άθλημα. Ακολουθήστε τους σε μια τετράμηνη περιπέτεια, καθώς αναζητούν την τέχνη στις πτήσεις και στα τοπία που καθορίζουν το ταξίδι τους.