Brilliant Corners: Oman
Ο Σαμ ταξιδεύει στο Ομάν για σερφ με ντόπιους, μελετώντας την επίδραση των κυμάτων στις κοινότητες. Από το Ρας αλ Χαντ ως το Σαλαλά, ανακαλύπτει τα σταθερά κύματα σε καυτές θερμοκρασίες την εποχή των μουσώνων. Μέσα στη σοφία της ερήμου, εξερευνά την πολιτιστική και οικονομική σημασία του σερφ και του ψαρέματος στις ακτές της Αραβικής Θάλασσας.