Brilliant Corners: Barbados
Στα Μπαρμπάντος, ο Σαμ εξερευνά τη νοτιοανατολική πλευρά, μακριά από τα τουριστικά κέντρα. Ανακαλύπτοντας το Σέρφερς Πόιντ και το Φρέιτς, εμβαθύνει στην κουλτούρα των Μπάτζαν, σερφάρει, δοκιμάζει την τοπική κουζίνα και συνειδητοποιεί την περιβαλλοντική ευαισθησία. Καθώς συνδέει την εμπειρία του με την πατρίδα του στην Κορνουάλη στο ΗΒ, ο Σαμ βρίσκει πλούτο πέρα ​​από τα οικονομικά μέτρα.