PORTRAITS DE VOYAGE : Autostop au Québec
Το οτοστόπ είναι ωραίος τρόπος να γνωρίζεις κόσμο. Τέσσερις ασυνήθιστες συναντήσεις στους δρόμους που διασχίζουν τα δάση του Κεμπέκ, που περιλαμβάνουν έναν κυνηγό άλκεων και αστυνομικούς.