La Source des Montagnes
Τα Πάτσα-Πίτσου είναι μικρά, γιορτινά πλασματάκια. Ζουν ανέμελα, καθώς τα Βουνά σηκώνουν την όασή τους ψηλά, στο ζωτικό χειμερινό κλίμα που λατρεύουν. Μια μέρα, όμως, τα Βουνά σταματούν να εμφανίζονται. Ο ανυπόμονος Κίνκο, ένα από τα Πάτσα-Πίτσου, ξεκινά ένα ταξίδι για να τα βρει.