Ant-Man (Μικρού Μήκους)
Ακολουθήστε τον Ant-Man ενώ αντιμετωπίζει από σούπερ κακούς μέχρι εισβολή μικροσκοπικών εξωγήινων. Μαζί με τη Wasp και τον Hank Pym, ο Ant-Man προστατεύει τον κόσμο ένα εκατοστό τη φορά!