Ενώνοντας το Σύμπαν: Δημιουργώντας το Black Panther: Wakanda Forever
Ακολουθήστε την παραγωγή του “Black Panther: Wakanda Forever” σ’ αυτό το επεισόδιο των Ενωμένων, καθώς το καστ και το συνεργείο αποδέχονται την απίστευτη πρόκληση και θυμούνται τον Τι'Τσάλα, μ’ ένα κεφάλαιο που αρμόζει στον εκλιπόντα βασιλιά. Μέσα από προσωπικά πλάνα των παρασκηνίων και συνεντεύξεις, δείτε τη Σούρι να φορά τον μανδύα του ήρωα της Ουακάντα και ν’ αντιμετωπίζει έναν νέο εχθρό από τα βάθη του ωκεανού, τον Ναμόρ.
Τιμά το παρελθόν και ορμά στο μέλλον. Καθοδηγεί ένα έθνος, ενώ συγκρούεται μ’ ένα άλλο. Μπαίνει στη θέση ενός βασιλιά και ήρωα που έφυγε νωρίς. Αυτά έχει αναλάβει να κάνει η Σούρι μετά την απώλεια του Τι'Τσάλα στο “Black Panther: Wakanda Forever” των Marvel Studios. Μέσα από τον μοναδικό φακό των παρασκηνίων, αποκτούμε πλήρη πρόσβαση στην παραγωγή, καθώς δημιουργούν το επόμενο κεφάλαιο στο ταξίδι της ηρωίδας μας. Το έθνος της Ουακάντα εμπλουτίζεται μέσα από την εξερεύνηση της Χρυσής Πόλης και των παγωμένων, νότιων βουνοκορυφών που αποτελούν την πατρίδα του Μ'Μπάκου και των Τζαμπάρι. Εμβαθύνουμε στην κατανόηση των χαρακτήρων της Οκόγε και της Νάκια μέσα από τα όμορφα σχεδιασμένα κοστούμια που είναι εμπνευσμένα από πολλές πλούσιες κουλτούρες της Αφρικής. Θα δούμε τις συνέπειες των αποφάσεων του Τι'Τσάλα μέσα από την είσοδο της Ρίρι Γουίλιαμς, που ενσαρκώνει η Ντομινίκ Θορν, και της μηχανικής υπερ-στολής της. Όμως, κυρίως, θα ταξιδέψουμε στα βάθη του ωκεανού με το καστ και το συνεργείο για να συναντήσουμε τον Ναμόρ και το έθνος των Ταλοκάν. Μετά από μήνες χορογραφίας και εκπαίδευσης στην ελεύθερη κατάδυση, οι Ταλοκανίλ και οι Ουακαντιανοί, μαζί με τον Ναμόρ και τη Σούρι θα συγκρουστούν σε μια μάχη για το μέλλον των δυο εθνών τους και το πιο πολύτιμο αγαθό τους, το βιμπράνιο. Η Σούρι είναι διαλυμένη, αλλά για να γίνει ο Μαύρος Πάνθηρας πρέπει να ηγηθεί με την καρδιά της και όχι με τις γροθιές της. Για να τιμήσει τον αδερφό της, πρέπει να ικανοποιήσει τη δίψα της για εκδίκηση, αλλά η ευφυής σκληρότητά του και η ζωώδης δύναμή του θα την οδηγήσουν στα όρια της. Αυτό το επεισόδιο των Ενωμένων δείχνει στο κοινό τα πιο προσωπικά κομμάτια της παραγωγής και μας επιτρέπει να δούμε τον σκηνοθέτη Ράιαν Κούγκλερ καθώς οδηγεί αυτό το πλοίο με δεξιοτεχνία. Ίσως αυτή δεν είναι η ιστορία που σχεδίαζαν πάντα, αλλά είναι αυτή που πρέπει να ειπωθεί, και στον απόηχο της τεράστιας απώλειας, το καστ και το συνεργείο της πρώτης περιπέτειας του Μαύρου Πάνθηρα ενώνεται ξανά για να φτιάξει μια όμορφη ιστορία για τη θλίψη, την κοινότητα και την αγάπη.