Το Κάλεσμα της Άγριας Φύσης
Βασισμένο στο αγαπημένο λογοτεχνικό έργο, «Το Κάλεσμα της Άγριας Φύσης» ζωντανεύει την ιστορία του Μπακ, ενός μεγαλόκαρδου σκύλου, και του ανθρώπου (Χάρισον Φορντ) που πρέπει να εμπιστευτεί. Η ζωή του Μπακ αλλάζει ριζικά όταν τον παίρνουν απ' τo σπίτι του και γίνεται μέλος μιας ομάδας σκύλων που παραδίδει αλληλογραφία στο Γιούκον της Αλάσκας.
Βασισμένο στο αγαπημένο λογοτεχνικό έργο, «Το Κάλεσμα της Άγριας Φύσης» ζωντανεύει την ιστορία του Μπακ, ενός μεγαλόκαρδου σκύλου, και του ανθρώπου (Χάρισον Φορντ) που πρέπει να εμπιστευτεί. Η ζωή του Μπακ αλλάζει ριζικά όταν τον παίρνουν απ' τo σπίτι του και γίνεται μέλος μιας ομάδας σκύλων που παραδίδει αλληλογραφία στο Γιούκον της Αλάσκας. Ως το νεότερο μέλος μιας ομάδας σκύλων για έλκηθρο που παραδίδει αλληλογραφία στις ταραχώδεις μέρες του Πυρετού του Χρυσού τη δεκαετία του 1890, ο Μπακ αφήνει πίσω του μια άνετη ζωή για μια ζωή γεμάτη δυσκολίες και κινδύνους. Η ζωή του αλλάζει και πάλι δραματικά όταν ο Μπακ συναντά τον Θόρντον, έναν ερημίτη που γίνεται εξερευνητής. Γίνεται φανερό ότι οι δυο τους είναι γραφτό να ζήσουν την περιπέτεια μιας ζωής. Το ταξίδι σε ένα περιβάλλον απειλητικό και συνάμα εντυπωσιακό αλλάζει ριζικά άνθρωπο και σκύλο. Με έναν μοναδικό συνδυασμό έντονης ζωντανής δράσης και προηγμένων κινουμένων σχεδίων, «Το Κάλεσμα της Άγριας Φύσης» είναι μια οπτικά μαγευτική εμπειρία με ρεαλιστικούς και συναισθηματικά αυθεντικούς χαρακτήρες.