Σούπερ Ρομπότ Μαϊμού Υπερομάδα Πάμε!
Μια γρήγορη και φουτουριστική σειρά κινουμένων σχεδίων, που βάζει στην ίδια αρένα τους απόλυτους κακούς ενάντια σε μια μικρή ομάδα μαϊμουδοπολεμιστών υψηλής τεχνολογίας, με αρχηγό ένα νεαρό αγόρι. Αυτή η επική περιπέτεια επιστημονικής φαντασίας στήνεται γύρω από ένα αγόρι που το λένε Chiro και την ομάδα του που αποτελείται από πέντε ρομπότ μαϊμούδες, οι οποίοι υπερασπίζονται την πόλη τους, τη Shuggazoom City, απέναντι στον Skeleton King και τους υποτακτικούς του.
Ο Chiro πρέπει να βοηθήσει τη ομάδα να σώσουν τη Shuggazoom City από μια υπόγεια υδάτινη απειλή.
Ο Chiro και η Monkey Team προσπαθούν να σταματήσουν την πρόσκρουση ενός ζωντανού πλανήτη στην πόλη.
Όταν εξαφανίζεται ο Sparks, ο Chiro και οι υπόλοιποι φτάνουν σε μια παράξενη περιστρεφόμενη μάντρα.
Οι ήρωες του Chiro από την τηλεόραση, οι Sun Riders, εμφανίζονται στη Shuggazoom City.
Ένα πρώην μέλος της Monkey Team, ο Mandarin επιστρέφει για να αντιμετωπίσει την Υπερομάδα.
Αφού τα βρίσκει σκούρα, ο Chiro, μαθαίνει ότι ακόμη και οι μεγαλύτεροι ήρωες χρειάζονται βοήθεια.
Η ομάδα στηρίζεται στο αυτόματο σύστημα άμυνας του Chiro και αδιαφορεί απέναντι στο τέρας.
Ο Gurus Krinkle, ένας ανισορροπος φαν, προσπαθεί να στρέψει τη Monkey Team εναντίον του Chiro.
Η Υπερομάδα ανακαλύπτει ότι στον πλανήτη τους πλέον κατοικούν φουτουριστικοί πίθηκοι ρομπότ.
Ένα τρομακτικό διαγαλαξιακό τσίρκο επισκέπτεται την πόλη, αναγκάζοντας την ομάδα να συμμετέχει.
Ένας ασταμάτητος κυνηγός επικηρυγμένων έρχεται στη Shuggazoom City, ψάχνοντας τον Chiro.